I min brevlåda

Ett par böcker har dykt upp i min brevlåda de senaste två veckorna. Här har ni dem:

- En sån där vidrig bok där mamman dör av Sonya Sones - recensionsexemplar från Bonnier Carlsen. Boken är utläst, läs min recension här.
- Rör mig inte! av Tahereh Mafi - Förhandsexemplar från B Wahlströms. Boken släpps 2/4. Läser denna just nu.
- För evigt av Maggie Stiefvater - Recensionsexemplar från B Wahlströms.
- Aldrig släppa taget av Holly Goldberg Sloan - Även detta ett recensionsexemplar från B Wahlströms.
- Nattens cirkus av Erin Morgenstern - Ett total överraskning: recensionsex från Norstedts.


Sen gick jag även förbi en bokhandel häromdagen där de hade slutrea. 20 kr/boken. Då kunde jag inte motstå det billiga priset och gick därifrån med en bok; Ögat över månskäran av Libba Bray. Vet inte så mycket om den, men minns att den serien (för boken jag köpte är nr 1 av 3) var lite överallt i bloggvärlden för några år sedan. 
Inte ett av mina smartaste köp kanske, när bokhögen här hemma växer sig högre.

Börjar seriöst fundera på ett köpstopp nu. Till juni vore bra. Eller någon gång i maj kanske.. Ja, jag får återkomma om det, men det är något jag verkligen ska tänka på - måste ju hinna läsa mina böcker också!

Har ni fått några nya böcker i er bokhylla den senaste veckan?

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Frida

Vänta lite... Är "Rör mig inte" "Shatter me"? Läste precis den boken :P Och många recensionex du har nu :P Jag har varit duktigt och inte frågat efter några än det här året! :P Som sagt, har redan fullt i min bokhylla :P

2012-03-29 @ 07:08:31
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Frida

SVAR: Ha! :P Jag har ett beroende för låneböcker och du har för recensionex :P

2012-03-29 @ 11:10:13
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Ella

Åh, jag vill läsa alla de där böckerna men har inte läst någon av dem...



Väldigt bra böcker du har i din header :D Har inte läst "Feber" men älskar alla de andra!

2012-03-29 @ 15:02:16
URL: http://mittimellan-ella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0