Sammanfattning: Februari 2012

Antal lästa böcker: 4
Antal lästa sidor: 1486
Genomsnittligt betyg: 6.75

Månadens bok
Divergent av Veronica Roth.
När du är 16 år ska du göra ett val som bestämmer hela din framtid.
Tris val visar sig bli svårare än hon trott och det beslut hon tar kastar
in henne i en helt ny värld. Men är allting verkligen som det verkar?
En väldigt spännande dystopi med ett intressant och väluppbyggt samhälle. 

Mitt betyg: 9/10 

Sämsta bok: Kär i kärleken av Lina Forss. Inte min typ av bok helt enkelt.
Jag saknade en utveckling genom boken, för likväl karaktärer och handlingen i sig.

Utvärdering av månaden: Precis som i januari så blev det alldeles för lite läsning.
4 böcker är inte något jag är nöjd med. Nä, i mars får det allt bättra sig.

Alla böcker i Februari 2012: Udda verklighet, Kär i kärleken, Resten får du ta reda på själv,
Divergent. -
Recension kommer!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Blev nyfiken på den där Divergent! Är den på engelska eller svenska?

2012-03-01 @ 14:46:48
URL: http://nobelprisprojektet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0