Sammanfattning: April 2012

Antal lästa böcker: 3
Antal lästa sidor: 1289


Månadens bok
Hades av Josephine Angelini, del två i serien Starcrossed.
Detta är alltså uppföljaren på boken Helena handlar om en tjej med
samma namn som bokens titel som är lite annorlunda. Lite grekisk
mytologi i modern tappning.
På grund av recensionsdatum så kan jag inte säga mycket om vad jag
tyckte om Hades, men ni kan ju anta att om den är månadens bok så
måste den ju ha varit bra! ;)

Tänker inte utse någon "sämsta bok" den här månad då jag inte tyckte att någon av böckerna var
synligt sämre. De andra två böckerna var så olika att jag omöjligt kan säga vilken jag tyckte bäst 
om.

Utvärdering: Jag är väldigt besviken över att jag bara hann ynka 3 böcker i April. Men efter ca
10 dagar med lässvacka totalt så är det kanske inte fullt så konstigt. Många sidor läste jag iallafall,
då 2/3 böcker var tjocka sådana. 

Alla böcker i April 2012: Helena, Hades (recension kommer i juni!), The curious incident of the dog in the night-time (recension på väg!)

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Nilmas Bokhylla

Har Helena här hemma som jag har lånat från bibblan och ska ge mig på den så snart som möjligt!

2012-05-01 @ 12:41:28
URL: http://nilmasbokhylla.wordpress.com/
Postat av: Fanny

SV: Bokens utgåva ;)

2012-05-01 @ 20:21:14
URL: http://fantanizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0