Uppdatering och höstbilder

Hejsan svejsan!
Tiden bara springer iväg och jag hinner ingenting! Känner ni också så? 
Om en vecka så får jag mitt efterlängtade höstlov, men inte utan att jag först ska ha 5 väldigt hektiska dagar med massor av skolarbete. Samma sak varje år.
Men tack och lov så hinner jag lite läsning vid sidan om ändå. Jag läste ut Smitta av Michael Grant i fredags och dessutom nu i helgen så har jag läst på i ett "hemligt" bokmanus... Ja, jag väljer nog att inte säga mer än så för tillfället :) Imorgon ska jag även börja på Bronsdolken av Michelle Paver, som jag verkligen ser fram emot!

Bloggandet.. Nja, det går väl lite sisådär på den fronten. Men 3 böcker står på kö för att recenseras, så de kommer, lite utspridda, inom kort. Har också några andra inlägg på g, så det bör bli en hyfsad uppdatering här iallafall.
Och så, för att pigga upp det här inlägget med lite färg så kommer här lite höstbilder tagna av mig:




Vad läser ni just nu? :)

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Amelie

2012-10-21 @ 20:47:44
URL: http://readingthisworld.blogspot.com
Postat av: Carro

Hösten kan faktiskt göra sig riktigt bra på kort vissa få utvalda dagar! :)
Jag har precis läst ut Paradisoffer av Kristina Ohlsson, så jag ska göra det stora valet att välja vilken som blir nästa! (;

2012-10-21 @ 22:17:56
URL: http://romeoandjuliet.blogg.se
Postat av: Jennie

Vilka härliga bilder!

Jag läser Boktjuven just nu, har hållt på med den hur länge som helst känns det som, men skolarbetet har kommit ivägen. Men så snart den är utläst finns många olästa böcker att ta itu med! :)

Svar: Tack så mycket! :)Har själv Boktjuven hemma sedan ett år tillbaka eller mer, men har inte känt suget efter att läsa den ännu. Men jag tänker helt klart göra det någon gång :)
Amelie

2012-10-21 @ 23:50:11
Postat av: Fanny

Fina bilder! Jag läser Personer Du Kanske Känner ;)

Svar: Tack så mycket! :)
Amelie

2012-10-22 @ 19:11:45
URL: http://fantanizer.blogg.se
Postat av: xenia

Jag läser Filosofen och vargen av Mark Rowlands. Finna höstbilder

2012-10-28 @ 05:48:08
URL: http://kultursnack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0