Bokmässan på lördag!

Vänta nu... redan? 
Jo, men visst är det så. Jag hade planer på att skriva om Bokmässan i rimlig tid (vilket jag beräknade som ca 3 veckor innan) men det gick ju tydligen inte. September har gått otroligt fort och jag ljuger inte när jag säger att jag har väldigt dålig koll på vad som händer inne på mässan under tiden jag är där.

Men! Det jag vet är iallafall följande:
- Jag ska dit med Anna, Nea och Pia. Vi åker tåg från Stockholm på morgonen och lär nå själva mässan i Göteborg strax efter 12.
- Jag ska till bloggmingel för unga bokbloggare under dagen. Ska bli superkul! Det är dock bara inbjudna som har tillträde till det.
- Anna har fixat en bloggträff som är tillgänglig till alla (härligt initiativ!). Där är det bara att komma förbi om man har lust och jag har väl tänkt svänga förbi där en stund. Mer info finner ni här!
- Sen ska jag ju såklart försöka vandra runt bland montrarna så mycket det hinns med under timmarna jag är där. Det är väldigt mysigt att gå runt och se vad olika förlag och liknande har att erbjuda!

Jag är väldigt taggad iallafall! När mässan så börjar på torsdag och alla nyhetsfeeds fylls med bilder från händelserna där lär jag längta ännu mer.

Om ni ser mig på mässan (här ser ni hur jag kan se ut) - säg hej! Vore jätteroligt att träffa er.
Ska ni vara där? När? Vad ser ni fram emot där? Om du har några tips på saker som sker under lördagen så är det väldigt välkommet!

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh! Jag skulle ha älskat att gå dit! :D <3

Svar: Jag skulle älskat att ha dig där! <3
Amelie

2013-09-24 @ 05:59:56
URL: http://photosandbooks.blogg.se
Postat av: Frida

Jag ska vara där på fredag och lördag. På fredagen tänkte jag mest kolla runt i montrarna och på lördagen ska jag både på ungdomsbokbloggsträffen och Annas träff :)

2013-09-24 @ 20:25:59
URL: http://boooklovin.blogspot.com
Postat av: E

Åh, ville varit där :(

2013-09-25 @ 09:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0