Skuggporten


Titel:
Skuggporten
Författare: Lene Kaaberbl
Serie: -
Originaltitel: Skyggeporten
Sidor: 221

"Anna, hjälp mig..."

Annas mamma försvann för sju år sedan. Men nu hör hon
henne kalla på hjälp.
Håller hon på att bli tokig? - Rösten ekar ju trots allt bara
i hennes huvud - Eller är hennes mamma fången någonstans
och behöver hjälp?
Anna börjar leta efter sin mamma och spåren leder in i mörkret,
inte vanligt mörker, utan ett mörker som man kan dö av...
Snart hittar Anna vägen till Nattlandet, ett land med magi och skuggor...

Jag gillade verkligen den här boken! Den var annorlunda och bra berättad.
Det hände saker hela tiden och det var svårt att lägga ifrån sig boken.
Den var spännande och jag rekommenderar den till alla fantasy-älskare, men
jag tror även att andra kan gilla den.
Stark 4/5


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tyckte också om den, men Lene Kaaberbol har skrivit annat som är bättre.

2009-11-02 @ 11:09:53
URL: http://www.unt.se/bokbloggen
Postat av: Emelie

Hej! Jag köpte mina böcker i serien för jättemånga år sen, så de kan nog vara så att de har slutat säljas. Anledningen till att de är svåra att hitta nu är nog för att de inte är särskilt kända :/

2009-11-02 @ 18:11:27
URL: http://bokbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0