Afrodite och döden


Titel: Afrodite och döden
Författare: Ritta Jacobsson
Serie: Afrodite, bok 1
Sidor: 192

En kväll försvinner Afrodites klasskamrat och granne Mikaela
på väg hem från sin kompis. Men ingen oroar sig på riktigt först.
Mikaela är känd för göra som hon vill.
Men några dagar senare hittas hon - död.
Sorgen sänker sig över orten. Och det gör också oron.
Afrodite kan inte låta bli att börja forska i vad som hänt trots varningarna
från både polis och familj.
En gnagande känsla växer inom henne. Mördaren är någon hon känner...

Det här var en bok jag verkligen gillade.
Det var spännande från början till slut och jag det var svårt att lägga ifrån
sig boken ens för en minut. Jag kände igen mig väldigt mycket i Afrodite och
det gjorde boken mer trovärdig. Jag började igår och läste idag ut boken med
ett leende på läpparna. Rekommenderas till alla som vill ha en riktigt spännande
deckare som har allt!
4/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0