Svart ängel


Titel:
Svart ängel
Författare: P.C Cast & Kristin Cast
Serie: House of night, bok 4
Originaltitel: Untamed
Sidor: 392

Livet är helt upp och ner! Förra veckan hade Zoey tre
pojkvänner, ett gäng med goda vänner och ett rent samvete.
Nu har hon bara sin katt kvar!
På plussidan finns att iskalla Afrodite har börjat tina upp, att Stevie
Rae är tillbaka (på sätt och vis) och att det börjar en ny elev på
skolan, James Stark.
Men dåliga saker sker: Afrodite får syner som visar Zoeys död och
Neferet fortsätter sina onda planer. Och en mäktig, uråldrig ondska
hotar att släppas fri...


Jag gillar verkligen den här boken! Som fjärde del i serien så har den
helt klart hållit måttet. Denna del är till och med den bästa i serien
hittills! Det är ständigt spännande, med kärlek, vänskap och lite humor.
Man kan knappt lägga ifrån sig den förrän sista meningen är läst..
En bok för alla som gillar vampyrer, kärlek och spänning!
(Läs de tidigare böckerna i serien först)

Stark 4/5

Tidigare böcker i serien: Vampyrens märke, Sveket, Utvald
Efterföljs av: Jagad (utkommer i oktober)

Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: 8:de heter Awakened (det förstår man efter Burned :P) och kommmer ut 4 Januari 2011, och jag LÄNGTAR!

2010-07-10 @ 11:25:57
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Zoey

Jag har läst boken och jag är helt förälskad! Jag kan ibland sitta och fantisera att jag är Zoey! Längtar tills nästa kommer ut!

2010-10-20 @ 15:52:37
Postat av: Julia

Jag läste klart 3an nyss. Ska läsa den här snart. Dåligt att Erik försvann bara . . .

2010-12-31 @ 14:37:12
URL: http://juliaogne.blogg.se/
Postat av: Nora

den är grym

2011-02-10 @ 13:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0