Utlottas: Ett ex av Harry Potter och Dödsrelikerna!

Det är faktiskt så att jag här hemma har två ex. av J.K Rowlings
sista bok i Harry Potter-serien.
Den ena har jag ingen användning för, utan den ligger bara och
samlar damm i en låda i hyllan.
Tänkte först sälja den för en tjuga, men eftersom omslaget är väldigt
slitet så tänker jag nu lotta ut den gratis!

 
framsida               baksida
lite sliten som ni ser


Trots att den kanske utsidan är väldigt sliten och lite naggad så är
den i övrigt i utmärkt skick och sidorna är inte slitna.
Ett tips kan ju vara att klä den i bokpapper för att piffa till den.

Jag kommer alltså lotta ut boken bland de som anmäler sig. Alla har
lika stor chans att vinna: En röst.

Så här tävlar du:
1. Skicka en kommentar till detta inlägg där du skriver att du är med i tävlingen.
Skriv ditt namn och din e-postadress i rätt fält i kommentarsfunktionen. (e-postadressen visas bara för mig)

2. Länka till mig i din blogg och skriv även att du är med och tävlar. Du som inte har en
blogg kan såklart också vara med och tävla, hoppa då över denna punkt.

3. När vinnaren utses så meddelas det här på bloggen. Då kommer jag skicka ett mail till dig som vinner och be om din hemadress. (Just därför måste du ange din e-postadress!) Adressen kommer bara jag att se.

Övriga info:
Hur många som helst kan vara med och tävlar, och när vinnare utses så drar jag lott.
Som rättvis domare kommer jag inte att fuska för någon på något sätt. Sedan kommer jag, när jag fått adressen,
skicka boken via posten.
Tävlingen håller på till tisdag 16/3, som då är sista dagen att anmäla sig. Vinnaren avslöjas
17/3, onsdag.


Lycka till! :)

Kommentarer
Postat av: Aida

Jag är med! Och jag länkar självklart till din blogg;)



(direktlänk till inlägget: http://addikoko.blogspot.com/2010/03/boktavling-pa-amelies-boktips.html)

2010-03-12 @ 08:29:18
URL: http://addikoko.blogspot.com/
Postat av: Fanny

Hej! Jag är med i tävlingen, länkar dig på min blogg nu!

2010-03-12 @ 14:20:49
URL: http://fannyfanta.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Är med och tävlar :) har dock ingen direkt aktiv blogg just nu...

2010-03-16 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0