Den farliga kyssen


Titel:
Den farliga kyssen
Författare: Kjetil Johnsen
Serie: TRE, bok 2
Originaltitel: Det farlige kysset
Sidor: 160

OBS! Om du inte läst den tidigare delen så kanske
du inte bör läsa denna recension. Bläddra ner till
stycket som börjar med fetstil text.


En kväll skriver en av de fyra tjejerna i sin dagbok:

Nu kan hemligheterna förstöra allt för mig. De kan ta
ifrån mig mina vänner, mitt liv. Allt jag har. Hemligheter...
De skrämmer mig. Det är svårt att förstå varför jag
plötsligt har så många! Vad var det som hände? Vad var
det som förändrade allt?

Vilde och Trine kysser varandra och världen blir ny,
annorlunda och spännande. Men farlig.
Samtidigt döljer Nora och Benedicte egna hemligheter.
Och nu har en av de fyra vännerna bara två veckor
kvar att leva...

Den här boken är olidligt spännande! Man fastnar direkt
och det är svårt att inte sluka den med en gång (vilket jag
nästan gjorde). Denna del två i serien TRE är bättre än den
första, mer spänning, mer kärlek och känslor då mordet
kommer allt närmare... Jag ser fram emot att läsa nästa
del väldigt snart!
4/5

Tidigare böcker i serien: Ett hål i själen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0