I längtan på jullovet..

Det har varit aningen ont om inlägg nu senaste tiden.
Jag har haft väldigt lite tid över, till läsning och bloggande.
Det är väldigt mycket i skolan och så nu. Prov som ska övas till,
läxor som ska göras, arbeten som ska göras färdigt och allt sånt.
Brisingr är snart slut, ca 200 sidor kvar. Får se hur det blir med den,
men snart är det slut med skolarbete och jag har som mål att åtminstone
bli klar med den nästa vecka.
Sedan väntar (i ordning):
1. Oönskad
2. Gåvor
3. Vampyrens märke

Alla böckerna ovan ska lämnas tillbaka 11/1, så målet är att bli klar med dem innan dess.
Sen är det ju också böcker som jag, förhoppningsvis, får i julklapp. Tänkte göra ett litet inlägg med
de böcker jag önskar mig snart. Håll utkik!

/Amelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0