Min attläsahög



Jag läser nu: Under vingarnas skugga av Julia Sandström
Jag ska läsa sen: Ett hål i själen av Kjetil Johnsen
Jag läste senast ut: The awakening (Vampire Diaries 1) av L.J Smith



Det verkar inte som att jag kommer ha ont om böcker att läsa på ett bra
tag. Och sen kommer det ju nya böcker hela tiden, fortsättningar på serier
man läser, nytt av en bra författare eller bara något som verkar väldigt spännande?
Jag tror nog att min att läsa hög kommer att förändras mycket.
Ibland saknar jag då jag inte läste lika mycket, då jag inte hade så mycket i väntan.
Känslan av att bara kunna gå till biblioteket och låna en bok som verkar intressant,
bara för att chansa och se. Men så går det nog inte till då man läser alldeles för mycket
serier, alldeles för mycket bokbloggar som bloggar om nya spännande och lockande
böcker, som man bara måste testa själv...
Vad tycker ni om att ha många böcker som väntar på att läsas?

Kommentarer
Postat av: Ida/Booklovin'

Jag tycker att det kan bero på humöret. Ibland blir jag extremt peppad av att ha en massa böcker liggande, väntande på att jag ska slänga mig över dem.



Men ibland så är det mest jobbigt, som en press att jag måste göra något åt de. De kan ju inte bara ligga där! Och då blir resultatet oftast att jag faktiskt inte börjar läsa dem alls. Tyvärr.



Men jag föredrar det första alternativet ;)

2010-04-21 @ 08:26:17
URL: http://booklovin.blogg.se/
Postat av: Addikoko

Jag har väldigt många böcker att läsa just nu(fast jag har dom inte hemma utan ska låna en del)och det är inte så stressigt. Innan var det det, men nu läser jag i min egen takt utan att stressa, vilket är underbart;)

2010-04-21 @ 14:11:51
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: Frida

Frost är shitbra! Den måste du nästan läsa före alla andra!

2010-04-23 @ 23:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0