För alltid...


Titel: För alltid...
Författare: Ingelin Angerborn
Serie: -
Sidor: 187

Nora ska tillbringa sommarlovet hos mammas kompis
Vanja i ett hus på landet, mitt ute i ingenstans. Nora
förväntar sig en lugn och tråkig sommar. Men hon
kunde inte ha haft mer än fel.
Mystiska sms från en okänd person, en vaggvisa som
spelas i rummet bredvid om nätterna, och varför känner
Nora igen det grå ödehuset?
Det är som att väggarna viskar åt henne att minnas, men
vad?

Boken var bra, den var spännande och ibland smått läskig.
Jag sträckläste den på två kvällar, svårt att sluta. Trots att
slutet var bra kunde jag inte låta bli att bli lite besviken på 
det. Boken rekommenderas!
4/5

Bokens första mening: "Det finns ingen början"

Kommentarer
Postat av: ^^

Den verkar bra, nu står den på min oändligt långa lista över böcker jag vill läsa ;)

2010-01-29 @ 14:20:04
URL: http://yannaa.blogg.se/
Postat av: Amelie

Haha ja, så mycket böcker, men för lite tid ;)

2010-01-29 @ 16:48:03
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: Matilda<3

Hej Min klass läste den i skolan och den var super bra!! alla försökte lista ut vad som skulle hända :P

2010-02-05 @ 19:13:47
Postat av: hehe

Jag läste precis sorgfjäril och det är nu min favvobok. Har även för alltid hemma nu. Vet ej om jag vågar läsa den med tanke på att jag grät när jag läste sorgfjäril.

2012-06-30 @ 13:15:48
URL: http://www.kaka-kaka.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0