Fråga mig


Tänkte att jag ska ha någonting som liknar en frågestund. Jag förväntar
mig inte att frågorna ska rasa in, men om du som läser detta vill veta någonting,
kanske om mina recensioner, om bloggen, om böcker i allmänt, om mig själv och
mitt liv utanför bloggen... ja helt enkelt vad som helst, så får ni gärna fråga!

Du som läser detta ska inte känna dig tvingad att fråga, gör det bara om du vill!

Du kan fortsätta fråga fram till månadens slut, alltså 30 november.
Svaren publiceras så fort som möjligt efter det.


OBS
- Jag tar mig rättigheten att inte svara på frågor som jag anser olämpliga,
kränkande, för privata eller liknande. 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilken bok:

* är din favorit?

* är den sämsta du någonsin läst?

* har fått dig att tänka?...

* har du velat slänga i väggen och stampa på? Blivit arg på med andra ord....



Spännande att få se svaren :D

2010-11-15 @ 20:25:29
URL: http://vitgulstrumpa.blogspot.com
Postat av: Adelina

1.vilken HP gillar du mäst?

2.Vilken är din favorit fantasy bok?

3.Om du fick möta en författare vem skulle du vilja möta?

4.Vampyrer eller varulvar vad gillar du mer?

2010-11-15 @ 22:55:55
URL: http://addesbokblogg.blogspot.com
Postat av: Addikoko

Vilka är dina favvoböcker bland...



...fantasy?(okej, det vet jag, men tål nog att upprepas;)

...verklighetsutspelade böcker?

...böcker skrivna av svenska författare?

...böcker skrivna av amerikanska författare?

...böcker skrivna av författare på annat språk än svenska och engelska?

...SciFi?

...klassiker?



Team Edward, Jacob eller Schweiz?

Och vad är godast: Pizza eller hamburgare? :9

2010-11-18 @ 19:12:41
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: Olivia

När började du blogga om böcker?

Vem är din favvoförfattare?

Vad vill du jobba med (ha för yrke)?



Postat av: Photos and Books by Frida

Vad är din högsta dröm? Vart vill du att ditt liv ska gå någonstans??



Hur skulle du beskriva dig själv med 3 ord?



Favvofrukt?



Önskar díg i julklapp?



Favoritsak i ditt rum och varför??



Där fick du lite att bita i :)

2010-11-20 @ 21:13:54
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart bor du?

2010-11-30 @ 19:29:21
Postat av: fato (SMECKNAMNET)

jag ville bara veta om du vet om det kommer en ny del av den gröna cirkeln?

2011-02-26 @ 16:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0