Trevligt möte med en trevlig bloggare

Igår åkte jag in till Stockholms stad för att träffa en tjej vid namn
Frida. Hon äger bloggen Photo's and Book's by Frida och vi hade
bestämt oss för att träffas.
Vi tog en fika tillsammans och pratade om allt möjligt. Eller okej,
jag ska vara ärlig och säga att vi faktiskt pratade om böcker, Harry
Potter faktiskt. Förvånade?

Jag hade väldigt roligt och det var väldigt kul att få lära känna Frida.
Vi hade mycket gemensamt och jag hoppas att vi kommer att ses snart
igen!

Glöm nu inte att besöka denna tjejs fina blogg, länken hittar ni här.
Ignorera mitt ansikte på bilden ni kommer att finna där, jag har aldrig varit särskilt
fotogenisk ;)


Kommentarer
Postat av: Photos and Books by Frida

Ha :D Jag längtar till nästa möte, då kanske vi hittar en till bokbloggare ;)

2010-11-01 @ 22:35:10
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Photos and Books by Frida

Om du vill så får du ta bilden på mig och dig från min blogg och lägga upp på din blogg :) Om du känner att du inte har något annat att blogga om :)

Hoppas att vi ses snart

2010-11-03 @ 18:02:04
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0