Bloggmingel om Cirkeln

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera här i veckan. Tror faktiskt att det inte blivit ett
enda inlägg på hela veckan? Ja, så går det. Har varit ganska mycket som hänt så det har inte
funnits mycket tid till varken bloggande eller läsning. Men det har varit en del roliga saker som
tagit upp min tid och jag tänkte berätta om en av dem nu.

I torsdags var jag och hälsade på hos Rabén & Sjögren för ett bloggmingel om boken Cirkeln.
För lite mer än en vecka sen blev jag överlycklig när jag fick inbjudan via mejl, att vara en av de
som fått en sådan förfrågan är alltid jätteroligt!
När jag kom dit (efter att jag irrat runt ett tag) så fick hälsades man välkommen och fick plocka på
sig lite fika. Ett tag senare så kom författarna Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren även
de dit.
Därefter fick vi som kommit dit höra dem berätta om deras (otroligt bra!) bok Cirkeln men även lite
om sig själva. Det var jättehäftigt att få höra dem prata och man fick även chansen att ställa frågor.
Dock så fick jag totalstopp i hjärnan när de frågade om man hade några frågor. Så typiskt att när man
väl får chansen så är alla frågorna man hade tänkt på borta? Ja, nervös som man var så kanske det inte
är så konstigt.

Hur som helst så var det verkligen en jättetrevlig eftermiddag och det var jätteroligt att få träffa författarna
till en bok som jag verkligen tyckte om (läs min recension här.)
Och som om det inte vore nog att ens få komma dit och få träffa författarna, så fick man även lämna med
sin Cirkeln-bok signerad och en lyxig goodie bag! Jag blev speciellt glad när författaren Sara nämnde min
recension, som hon läst tidigare.



Autografer och superlyxig goodiebag!


Sammanfattning av torsdag eftermiddag: En av de roligaste saker jag gjort i bokväg. Kan
fortfarande inte riktigt förstå att jag faktiskt var där i förrigår och att jag träffat författarna...

Och förutom att träffa författarna så fick jag även träffa Nea, som jag träffat förut. Och så fick jag träffa en
annan bokbloggare,
Gudon från Crazyinbooks! Väldigt roligt att få träffa dem!

Har ni gjort något roligt i veckan?

Kommentarer
Postat av: Julia

Guud va coolt! De ska göra en film av Cirkeln och jag bara måste få va med! :D



Hade inte ni bal och spex i veckan? Hörde det av en kompis som har en syrra i nian ^^

2011-05-07 @ 13:05:07
URL: http://juliaogne.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag skulle ha kommit om det inte var så att jag vet redan upptagen :( Nu är jag jätteavundsjuk!

2011-05-07 @ 16:12:15
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Frida

SVAR: NAW TACK!! <3 <3

2011-05-07 @ 16:12:34
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag går på teater på gymnasiet, 6 timmar i veckan! Min dröm är att få va med i en fantasyfilm, och nu Äntligen kommer det en svensk :)

2011-05-07 @ 19:19:09
URL: http://juliaogne.blogg.se/
Postat av: Cirkelnsweden

Hej Amelie! Vi skulle vara jätteglada om vi fick låna deras autografer (bilden) och använda på Cirkelnsweden.blogg.se! Svara snarast tack!

2011-06-03 @ 14:13:41
URL: http://cirkelnsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0