Vinnarna av Törst & Brisingr är...

Denna gång har jag skippat att göra egna lotter för att spara både tid och möda. Istället så har jag tagit hjälp av en sida vid namn random.org som slumpat fram ett nummer åt mig. Och vinnarna är...



Stort grattis till Lilian E som alltså får Brisingr av Christopher Paolini!
och till Tove som vunnit Törst av Richelle Mead!

Jag har skickat er båda ett mejl där jag frågar efter en adress. Svara på det så fort ni kan (rättare sagt senast söndag, annars måste jag tyvärr dra nya vinnare...) så kommer böckerna i era brevlådor så fort som möjligt :) 

Tack så mycket till alla som var med och tävlade! Trodde faktiskt inte att det skulle vara så pass många som det faktiskt blev, med tanke på att de båda böckerna inte är särskilt nya. Men 29 personer tävlade om Törst och 15 var med i utlottningen om Brisingr (några av er var med i båda utlottningarna), så jag är nöjd!
Kommer att ha fler tävlingar i framtiden så bli inte alltför ledsna om ni inte vann denna gång. En ny chans kommer! :)

Ha nu en trevlig onsdagskväll allesammans! 
/Amelie

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, typiskt att man inte vann^^ Men grattis till vinnarna :)

SV: Ja, visst är det!

2012-05-16 @ 23:34:10
URL: http://boooklovin.blogspot.com/
Postat av: Anna - Boktycke

Svar: Insurgent köpte jag från amazon.co.uk :)

2012-05-19 @ 17:20:44
URL: http://boktycke.se
Postat av: Frida

SVAR: Aw Tack! :D

2012-05-20 @ 21:48:06
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0