Vad som händer på bloggen i december

December är ju en väldigt fin och mysig månad på många sätt och vis. Många, bokbloggare till exempel, är duktiga och snickrar ihop en trevlig liten julkalender till sin blogg. 
Tyvärr så vågar jag inte binda upp mig till något som kräver att jag lägger upp ett blogginlägg varje dag. Inte för att jag inte vill, utan för att jag vet att det är något jag inte kommer klara av särskilt bra.

Men jag vill ändå göra någonting, så jag har bestämt mig för att istället fokusera på de fyra söndagarna som vi kallar första, andra, tredje samt fjärde advent. Som ni kanske förstått redan tack vare bilden till höger så kommer det att dyka upp tävlingar under dessa dagar. Och ja, det är böcker som ni kommer få chansen att vinna (surprise, surprise!)

Fler detaljer får ni när varje tävling dyker upp. Den första kommer ju redan i övermorgon, söndag 2/12, så håll utkik!

/Amelie

P.S. Böckerna på bilden är inte vinster i tävlingarna.


Kommentarer
Postat av: Elen

Åh, spännande!
Slängde precis upp första delen i min adventskalender. Tror inte jag riktigt har fattat var jag gett mig in på än. Har inte ens idéer till alla luckorna. Aja, det löser sig säkert! :P

2012-12-01 @ 00:56:08
URL: http://bokpotaten.blogspot.com/
Postat av: Madeleine

Oh spännande! :D

2012-12-01 @ 11:01:44
URL: http://maddie-bokblogg.blogspot.se/
Postat av: Fanny

Vad kul! :D

2012-12-01 @ 18:35:36
URL: http://fantanizer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0