LäsOSalot TBR

Kan man lägga upp sin TBR-pile för ett Läsalot när två dagar av sju redan gått? Bra fråga.

En annan bra fråga är väl om man - som om ingenting har hänt - kan skriva ett inlägg om ett Läsalot efter flera månader av tystnad på bloggen?
I’ll let you be the judge of that.

LäsOSalot är arrangerat av AnnaAnna och Beate och pågår just nu (11-18 februari). Jag tänker låta de tre förklara detaljerna åt mig, så klicka på länkarna för att komma till deras inlägg om det hela. 
Detta ska jag läsa under återstoden av LäsOSalot:
 
Det är faktiskt bara Throne of Glass som är ett helt fritt val från min sida, men jag tvivlar på att jag ens kommer hinna öppna den. Om jag, mot förmodan, får tid/fuskar med mina måste-läsningar. 
Men tyvärr kommer majoriteten av min läsning att vara för universitetet där jag sedan i höstas pluggar engelska. Borde jag utveckla? Möjligt. Kanske gör jag det också, senare. Jag tänker dock inte lova några inlägg. Antagligen har även ni har insett hur ofantligt bra jag är på att hålla sådana löften?

Okej, det känns lite fånigt att blogga om LäsOSalot när jag inte kommer delta helhjärtat, men jag fick ett plötsligt infall till att skriva ett inlägg när jag snackade om bokbloggande med en kompis idag. Att skriva om något aktuellt som jag planerat (men inte riktigt lyckats, hittills) att delta i kändes som en stabil start. Eller kanske inte. Ni kan få avgöra det med.

Nu ska jag sluta skriva om ingenting. Jag vill säga att vi hörs snart, men jag skulle ju inte lova sådant. Det är säkert så att det ligger en förbannelse över mina blogglöften. Men vi kan ju alltid hoppas att vi hörs inom kort!

/Amelie

Gud, vad svårt det var att skriva på svenska. Universitetsskadad?  

(Behövde även skriva texten till detta inlägg i Word och sedan klistra in i blogg.se – ja, definitivt universitetsskadad). 

Kommentarer
Postat av: Anika

Känner mig lika universitetsskadad som dig!

2015-02-14 @ 17:37:12
URL: http://www.anikaskriver.blogg.se
Postat av: Elina

Jag har inte gjort en TBR-pile än... mitt i en lässvacka nu. inte det mest optimala för ett läsmaraton :(

2015-02-14 @ 20:10:55
URL: http://marklarsbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0