Vampire Diaries: The fury


Titel: The fury
Författare: L.J Smith
Serie: Vampire Diaries, bok 3
Sidor: 192

Faced with an ancient evil, Stefan and Damon must
stop their feuding and join forces with Elena to confront
it. But in so doing, they are unwittingly sealing her fate...

Elena har vaknat upp, men faran är långt ifrån över.
En stark och ond kraft har tagit staden i sitt våld och
Elena försöker få Damon och Stefan att hålla sams för
att kunna besegra kraften.
Men det stora problemet är att de inte vet vem som är
kraften. De har sina misstänkta, men den skyldiga visar
sig vara den de minst kunnat ana...


Denna tredje del i serien Vampire Diaries är bra. Men tyvärr
kommer spänningen inte riktigt igång förrän i slutet. Jag har
inte direkt velat läsa då berättelsen inte riktigt fångat mig, men
framåt slutet kunde jag inte sluta läsa.
Inte lika bra som första delen, men bättre än den andra.
4/5

Tidigare delar i serien: The awakening, The struggle

Kommentarer
Postat av: Addikoko

Det är ganska stor skillnad mellan böckerna och TV-serien...fast jag tror att jag föredrar TV-serien;P

2010-06-09 @ 16:15:20
URL: http://addikoko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0