"Rubinröd" landar snart i brevlådan hos...

18.00 idag avlsutades min tävling och nu har vinnaren av boken Rubinröd dragits! 
Hela 67 personer anmälde sig, vilket är otroligt roligt och väldigt många... så många att jag inte orkade göra lika många lappar och dra på det gamla hederliga sättet. Nej, istället så blev det hemsidan random.org som var hjälpmedlet när jag skulle slumpa fram den blivande bokägaren.

Jag tänkte först göra en video (som förra gången) där jag visade själva "lottdragningen", men tyvärr så fanns inte tiden till det denna gång. Istället så blir det bild-form. 
Så, nog med prat. Vinnaren är...


Grattis Kajsa N! Du har fått ett mejl från mig, så se till att kolla din inkorg :)

Tack till alla som var med och tävlade! Alltid roligt att annordna tävlingar, och speciellt när så många är intresserade. Mer tillfällen att vinna böcker lär dyka upp i framtiden.

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Fanny

Synd att jag inte vann, men grattis till henne som gjorde det! Hoppas att du har en ny tävling inom kort ! (:

2012-09-17 @ 20:53:40
URL: http://fantanizer.blogg.se
Postat av: Beate

Tre nummer ifrån! Det var nära ;)

2012-09-20 @ 10:07:34
URL: http://bokbeate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0