Läst 2009

Nu är det första januari, 2010 - nytt år och nytt decenium.
Hela 50 böcker blev det år 2009. Slår jag det i år tro?
Här kommer långa listan på allt jag läst i år!

¤ Vargbröder - Havets fångar av Michelle Paver
¤ Vargbröder - Demonernas port av Michelle Paver
¤ Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer
¤ Tvillingarna av Mårten Sandén
¤ Vargbröder - Jagad av klanerna av Michelle Paver
¤ Piraterna av Mårten Sandén
¤ Sprickor och honungslim av Linzi Glass
¤ När jag hör din röst av Stephenie Meyer
¤ Ljudet av ditt hjärta av Stephenie Meyer
¤ Upp i rök av Emma Vall
¤ Vargbröder - Ondskans schaman av Michelle Paver
¤ Den femte systern av Mårten Sandén
¤ Så länge vi båda andas av Stephenie Meyer
¤ Eragon av Christopher Paolini
¤ Harry Potter och Hemligheternas kammare av J.K Rowling
¤ Harry Potter och Fången från Azkaban av J.K Rowling
¤ Harry Potter och Den lammande bägaren J.K Rowling
¤ Harry Potter och Fenixorden av J.K Rowling
¤ Bakom fiendens linjer av Fiona Kelly
¤ Simon & Sophie av Emma Granholm
¤ Stackelstrands hemlighet av Laura Trenter & Toni Manieri
¤ Tusen gånger starkare av Christina Herrström
¤ 14 år till salu av Caroline Engvall
¤ Harry Potter och Halvblodsprinsen av J.K Rowling
¤ Innan jag dör av Jenny Downham
¤ Klass 7B - Sommaren före sjuan av Pernilla Gesén
¤ Liv & Lovisa av Emma Granholm
¤ Hungerspelen av Suzanne Collins
¤ Harry Potter och Dödsrelikerna av J.K Rowling
¤ Den äldste av Christopher Paolini
¤ Klass 7B - Den nya klassen av Pernilla Gesén
¤ Huset vid vägens slut av Magnus Nordin
¤ The Host av Stephenie Meyer
¤ Drakens bok av A.J Lake
¤ Svärdets bok av A.J Lake
¤ Cirkelns bok av A.J Lake
¤ Afrodite och döden av Ritta Jacobsson
¤ Fatta eld av Suzanne Collins
¤ Tornrummets hemlighet av Niklas Janz
¤ Hjärtans fröjd av Per Nilsson (i skolan)
¤ Rubinröd av Linzi Glass
¤ Skuggporten av Lene Kaaberbol
¤ Hans majestäts drake av Naomi Novik
¤ På ödets vingar av Julia Sandström
¤ Brisingr av Christopher Paolini
¤ Oönskad av Gemma Malley
¤ Gåvor av Ursula K. Le Guin
¤ Vampyrens märke av P.C Cast & Kristin Cast
¤ Afrodite och sveket av Ritta Jacobsson
¤ Det glömda brevet av Petter Lidbeck

Det var alla det.
Imorgon bitti kommer jag göra en liten edit av inlägget, en förbättring  - avklarat!
Men nu ska jag gå och sova, så


Kommentarer
Postat av: Snöfrid

Gott nytt år! :)

Hela 50 böcker, du slår mig... får skärpa mig till nästa år

2010-01-01 @ 01:55:00
URL: http://fantasy03.blogg.se/
Postat av: Amelie

Tack detsamma! :)

Haha, bara du inte stressar dig igenom böckerna - det är ju ingen idé att läsa dem om man inte gör det i god takt ;)

2010-01-01 @ 11:11:54
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: Marita

Bra jobbat med läsningen. Du ligger verkligen i och läser mycket och många bra böcker har du hunnit med också. Hoppas du får ett bra läsår 2010.

2010-01-04 @ 23:17:22
URL: http://maritasbibliotek.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0