Testbloggar på blogger

Nu är det så att jag testar att blogga från blogger.com för tillfället.
Ville testa och se eventuella skillnader, fördelar och sånt.
Men kommer att blogga på den här bloggen också som vanligt, men
recensionerna kommer att publiceras på nya bloggen också.

Om det blir så att jag bestämmer mig för att byta så kommer jag att
flytta över alla gamla inlägg sen dess jag började till blogger.com-bloggen,
så att den ska vara som förut.

Kommentera gärna om ni har synpunkter på vilken som är bäst, blogg.se
eller blogger.com, kommentera gärna. Skriv varför ni tycker att jag ska blogga
varifrån och/eller fördelar och nackdelar.
Vill höra era åsikter!
www.ameliesboktips.blogspot.com

/Amelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0