Vill läsa just nu

- Ondvinter av Anders Björkelid -

- En himmel under glas av Martin Widmark - har läst de tidigare i serien

- Det glömda brevet av Petter Lidbeck - har läst serien sen den startade

- Om jag stannar av Gale Forman - På min önskelista till julen

- Ett nytt liv på köpet av Emma Granholm - har läst hennes tidigare böcker som var riktigt bra

- Så långt vingarna bär av Julia Sandström - på min önskelista till julen / har läst första delen på ödets vingar

- Afrodite och sveket av Ritta Jacobsson - på önskelistan / läst första delen Afrodite och döden




Finns säkert flera, men det här är de jag kommer på just nu. Och som vanligt: om ni läst någon av dessa så lämna gärna en kommentar med din åsikt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0