Böcker just nu

Ska eller vill läsa inom kort (biblan t ex):

- Serien Mörkrets tid av A.J Lake - Omläsning

- Tornrummets hemlighet av Niklas Janz - Verkar vara en spännande bok

- För alltid... av Ingelin Angerborn - En bok jag spanat på ett tag. Kanske läser.

- En andra chans av Anne Cassidy - Länge kollat in. Verkar speciell

Böcker jag ska/vill köpa:

- Afrodite och döden av Ritta Jacobsson - Jag ska snart köpa denna på pocket. Verkar väldigt spännande!

- Hans majestäts drake av Naomi Novik - Kanske köper, verkar bra.

- Min typ brorsa av Johanna Lindbäck -  verkar vara bra, kanske köper.

Övriga funderingar:

- Stardust av Neil Gaiman - Verkar intressant och spännande

Tipsa gärna om ni läst någon av dessa :)


Kommentarer
Postat av: boksnoken

Min dotter (9 år) läste Afrodite och döden i somras, och sen läste även jag den - vi gillade den båda två :-).

2009-09-04 @ 20:39:50
URL: http://boksnoken.wordpress.com
Postat av: Emelie

Stardust är jättebra, tycker absolut du ska läsa den! =)

2009-09-11 @ 21:46:35
URL: http://bokbloggen.webblogg.se/
Postat av: Sara Berg

har börjat följa din blogg ! :D Du har exakt samma smak som jag i böcker <33333

Hur gammal är du? :P

2011-12-21 @ 22:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0