Dagens två köp

Min att läsa-hög blev just ännu större...


           

Idag gick jag ner till bokaffären för att köpa Julia Sandströms nya
bok Under vingarnas skugga, del 3 i serien Nyckelväktarna.
Jag använde de presentkort jag fått i födelsedagspresent.
Och då pengarna räckte till passade jag också på att köpa Maggie
Stiefvaters Frost, en bok jag tycker verkar riktigt bra och som jag
sedan den kommit ut velat köpa.

Jag börjar läsa Under vingarnas skugga nu direkt - har längtat riktigt
myckt efter den, men Frost hamnar längre ner på att läsa-listan. Men
det är en bok jag ser fram emot att läsa!

Någon som läst Under vingarnas skugga ännu?


Dessutom lånade jag tre ljudböcker på biblioteket.
 - Silvertronen av C.S Lewis
 - Zäta och sjukhusets mörka hemlighet av Elsie Petrén
 - Zäta och rosens hemlighet av Elsie Petrén


Kommentarer
Postat av: Addikoko

Jag har hört att boken Frost ska vara bra;) den vill jag läsa!

2010-04-08 @ 23:28:13
URL: http://addikoko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0