Janis på posten

Idag kom mitt paket med Johanna Nilssons Janis, den magnifika
som jag vann hos En bok om dagen!
Boken är en av IRL-böckerna i Pocketförlagets ungdomssatsning
och den verkar bra!
Tyvärr hamnar den ganska långt ner på att läsa listan, har massa
böcker att läsa. Och nu idag drar ju skolan igång igen så läs-tiden
kommer att minska rejält - skolan tar all fritid!


Denna damp ner i brevlådan

Slutet av påsklovet tillbringades mycket med vänner så har
bara läst några sidor i Under vingarnas skugga, tyvärr. Men
så fort jag får tid över så ska jag slå mig ner och sjunka in
i boken. Men inte just nu, tyvärr - fotbollsträning väntar.


Kommentarer
Postat av: Addikoko

Den vill jag läsa;)

2010-04-12 @ 20:00:52
URL: http://addikoko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0