Skolstart och månfärd

Idag började skolan för mig. Nian.
Självklart vill jag ha längre sommarlov men det kändes
inte så jättehemskt att vara tillbaka. Dessutom var vi bara
där i ca 40 minuter idag, så det var ju skönt.
Sen när skolan drar igång på riktigt kommer jag ju tyvärr inte ha
så mycket tid över till läsningen... Jag spelar ju även fotboll så min
fritid kommer gå åt mest till läxor, träningar och kompisar, men såklart kommer
jag läsa så mycket som möjligt.

Idag lånade jag även en bok från biblioteket som jag spanat på ganska länge:


Darlah - 172 timmar på månen
 av Johan Harstad

Just nu läser jag Hush, hush som jag precis börjat på, och efter det väntar
Döden i dina ögon och sen blir det Darlah.


Men nu är jag lässugen så ska plocka fram Hush, hush och läsa ett eller två
kapitel innan min fotbollsträning ikväll.

Någon som läst Darlah? - Vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har lånat första delen av TRE. :P Du verkar tycka att dem är bra så jag ger den en chans :P

Lycka till i nian. Du ska ju ha nationella prov. Ops... jag kanske inte ska nämna dem :P Jag ska börja med betyg. Alltså med enklare ord börja i åttan... lite pirrigt

2010-08-19 @ 18:43:13
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Frida

SVAR: :D tack!

2010-08-22 @ 18:53:13
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0