Julkalender

Jag tänkte, som många andra bloggare, ha något som liknar en julkalander
här på bloggen. Dock har jag inget förberett, så det kommer komma lite
olika grejer, jag vet inte ens själv vad det ska vara.. Kanske musik jag gillar,
boktips, recensioner, recept, dikter, noveller jag skrivit.. ja, en rolig blandning
tycks det som.

Vore roligt att få lite förslag från er om ni vet någonting ni skulle vilja läsa om! :)
Lämna en kommentar med förslag.

Första december alltså. Nu är julkänslan här. Nu börjar det på riktigt.
Snön ligger vit på marken, radion spelar julmusik, ljus och stjärnor lyser i
fönster och så den där varma känslan innuti. Då vet man att det snart är jul.

Denna första dag på julkalendern tänker jag ge er svar på de frågor som ni gett mig!
Svaren kommer senare ikväll, håll utkik!

/Amelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0