4 December

Denna dag har inget direkt tema. Kommer skriva lite allmänt, och
bjuda på två bilder.

Nu till vädret. Jag klagar nästan dagligen på kylan och snön då jag bussar är försenade, jag
har glömt vantar och fryser om händerna eller liknande.
Men jag har helt glömt att verkligen titta på landskapet utanför fönstret. Det är ett vitt vinterland
där utanför, och det är ju så vackert!  Det är ju just såhär jag vill ha runt jul.
Om det inte vore för att jag måste plugga hade jag nog gett mig ut på en foto-prommenad för
att fota snön. Men två bilder blir det iallafall:



Så här ser det ut utanför mitt fönster. En vit värld.


Kvällens lördagsgodis? - Så söt att man nästan inte vill äta upp den!


Är det en vacker vintervärld utanför erat fönster också?

Kommentarer
Postat av: Addikoko

Fina bilder!*<:D Jag har också massa gamla chokladtomtar stående i köket, just för att jag inte haft hjärta att äta upp dom...

2010-12-05 @ 22:11:22
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: Sofie

Det är definitivt en vacker vintervärld utanför mitt fönster. Snön och frosten målar allt så fint så att jag nästan blir lite kär! ;)

*<:D

2010-12-10 @ 15:52:01
URL: http://filo-sofie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0