Underbara läsare!

fem månader, från slutet av juli till idag, har jag gått från att ha 9 prenumeranter
via bloglovin till nuvarande 25! Jag är superglad. Jag har också haft besöksrekord
flera gånger nu december!

Jag trodde aldrig när jag för 1½ år sedan startade bloggen att så många skulle vilja
läsa den! Men nu stiger besöks-siffrorna och prenumeranterna ökar. Det trodde jag inte
när jag började blogga, att så många skulle hitta hit.

Jag blir alltid jätteglad när jag loggar in och ser att jag fått flera kommentarer. Det är
jättekul att se att folk tar sig tid att verkligen läsa inläggen jag skriver och sedan lämnar
en kommentar.
Det är också riktigt kul att se kommentarer till gamla inlägg, kanske flera månader tillbaka.
- Det visar ju att de verkligen kollat igenom bloggen!

Så nu riktar jag mig till er läsare och frågar: Vilka är ni?
Skulle bli väldigt glad om ni lämnade en kommentar om ni läser min blogg, och/eller om ni
är en av prenumeranterna. Skriv gärna något kort om er själva, kanske namn och ålder.
Gärna hur ni hittade hit från början.
Skriv upp er blogg i kommentarsfältet också, om ni har en. Jag kollar gärna in dem!


Stort kram till er alla som följt och läst min blogg en längre eller kortare tid!





Kommentarer
Postat av: Pia

Pia, 17 år. Boknörd. Finns väll inte så mycket mer att säga, hehe ^^.

Jag hittade din blogg i höstas tror jag. Vet inte hur, jag tror att jag sökte på bokbloggar eller boktips på google. Det var din blogg som fick mig att starta en egen blogg föresten! Det behövs ju fler bra bokbloggar. Fast jag skriver mer om mina egna böcker, fast det kan också va lite kul att läsa :)



Gillar din blogg skarpt! Det ska du veta :) Ha det bra!

2010-12-30 @ 18:36:28
URL: http://zelter.devote.se
Postat av: Snöfrid

Ja, mig känner du väl igen. ;) Men eftersom du ber snällt - Snöfrid, 21 år.

Kommer ärligt talat inte ihåg hur jag hittade hit. Kan jag ha snubblat in via bokbloggar.nu kanske?

Alltid lika roligt att läsa dina inlägg!



Gott Nytt År!!

2010-12-30 @ 19:10:00
URL: http://fantasy03.blogg.se/
Postat av: Ebba

Ebba heter jag och är 15 år. Jag hittade hit i somras via någon annan bokblogg, kommer dock inte ihåg vilken... Jag föll direkt för dina bra recensioner och man känner sig alltid välkommen när man kollar in här på bloggen! Du är väl värd alla besökare och prenumeranter! Grattis och lycka till i framtiden!



Gott nytt år!! :D

2010-12-30 @ 19:38:05
URL: http://vitgulstrumpa.blogspot.com
Postat av: Adelina

Hejsan!

Rebecca är mitt tilltals namn ( adelina är mitt andra namn;) Jag är 13 år och bor i det nu snöiga västerbotten. Och som du kanske märkt är jag en äkta bok nörd;)

Jag var inne på en massa andra bloggar och såg att många följde dig och tänkte att det måste ju vara en bra blogg. Då jag tittade in och det var ju sant, det är en SUPER BRA BLOGG!=D



Och så önskar jag dig, som dom andra, GOTT NYTT ÅR!:)

2010-12-30 @ 20:56:01
URL: http://addesbokblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Anna heter jag, är 16 år och bor i en förort nära Stockholm!

Jag hittade din bokblogg för något halvår sedan genom en annan bokblogg som jag blev tipsad av från en tidning, och nu har jag fastnat för hur du skriver... Vet inte riktigt vad det är, men du skriver behagligt på något sätt. Egentligen tror jag vi skiljer oss lite i smak på böcker, men det är ändå kul att läsa vad du skriver!

Jag har bloggat sedan sommaren 2009, har inte alltid varit så aktiv hela tiden men jag uppdaterar när jag känner för det. Nu har jag precis flyttat över till en ny blogg och lagt över gamla inlägg, och jag har läst galet mycket under jullovet, så förhoppningsvis blir det liv i bloggen igen. :)



Gott nytt år säger jag också! Nu är det inte långt kvar... ^^

2010-12-30 @ 21:24:06
URL: http://readingthisworld.blogspot.com/
Postat av: Malin

Du förtjänar alla besökare och prenumeranter! Jättebra blogg, verkligen. Malin heter jag, är 20 och har precis startat en bokblogg själv :) Minns inte hur jag hittade din blogg riktigt, men det var inte alls längesen. Blev direkt prenumerant på Bloglovin!



Gott nytt år! :)

2010-12-30 @ 21:26:39
URL: http://ensidatill.blogspot.com/
Postat av: Frida

Jag hoppas att du vet vem jag är :D Jag vet inte när jag började följa dig. Jo det vet ajg ju, när jag började blogga på photosandbooks.blogg.se. Du var typ dem första trogna läsaren på min blogg. Fråga mig inte hur jag hittade dig! Jag tror att det var ödet :D

Om du har glömt bort är jag 14 år, ska fylla 15 nästa år i april (längtar :D)

Förresten, vilken underbar bild! :D Är den tagen i fjällen?? :D Jag verkligen älskar den! :D

Ialla fall HAETT GOTT NYTT ÅR fyllt med bloggning, böcker och möten med mig! :D Vi kanske kan skapa en typ bokcirlen nästa år, ja vet inte! :D Gott nytt år i förskott! :D

2010-12-30 @ 23:42:46
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag hittade din blogg av en slump, tror jag. Det kan hända att det var via en länk eller en awardnominering på en annan blogg, men så fort jag kom in på din sida var jag fast. Din blogg har liksom sin egen stämning, och den gillar jag. Det är nog den stämningen som gör det värt att besöka din blogg just så ofta som jag gör.

Jag själv heter Sofia, är en strax fjortonårig bokbloggare samt bosatt i Finland. Här är det tyvärr ont om bokbloggare, kanske för att antalet finlandssvenskar inte är det största. Men var gör det? Genom bristen på bokbloggar inom mitt eget land har jag därför sökt desperat efter andra bokbloggare och hamnat bland de svenska, bland annat din.



Lycka till i fortsättningen :)

2010-12-31 @ 08:27:19
URL: http://snusmumrik-bok.blogspot.com
Postat av: Recenzion

Mitt namn tänker jag inte avslöja men jag är en tjej på 13 (snart 14!:)) som alltid har gillat att läsa. Det var först i år jag upptäckte bokbloggar och då började jag med. Jag hittade hit via Matilda på www.bokmatilda.blogspot.com eftersom hon följer dej. Jag tryckte på alla men det var bara du som var riktigt bra. Så GOTT NYTT ÅR och ha det så bra:)

2010-12-31 @ 09:37:18
URL: http://recenzion.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag prenumenerar. Jag hitta hit från Fridas ( photosandbooks ) blogg.

2010-12-31 @ 09:37:26
URL: http://juliaogne.blogg.se/
Postat av: Frida

SVAR: ÅH TACK! det betyder mycket när du säger det :D <3 GOTT NYTT ÅR!!!

2010-12-31 @ 12:12:02
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag heter Fanny, är 12 år och älskar böcker. Jag hittade hit för att jag sökte runt på lite olika bilder på böcker på google, och så kom din blogg upp i bakgrunden och så kollade jag runt lite då.

Jag är en av prenumeranterna. :)

2010-12-31 @ 12:18:28
URL: http://fantanzer.blogg.se/
Postat av: Fanny

Förresten så undrar jag om Vampire Diaries finns att läsa på svenska? :)

2010-12-31 @ 12:20:34
URL: http://fantanzer.blogg.se/
Postat av: Sofie Nordquist

Jag heter Sofie, är sjutton år, men längtar till att fylla arton i maj. Fast det betyder att jag blir "vuxen" och om man är vuxen borde man läsa "vuxenböcker"... Jag är dock väldigt fast i ungdomsböckernas fantastiska värld, och kommer nog stanna där ett tag till ;)

Jag minns inte när jag började följa dig, men du har en väluppdaterad, intressant blogg, så därför kollar jag gärna in här!

Gott nytt år!

2010-12-31 @ 12:27:05
URL: http://filo-sofie.blogspot.com/
Postat av: Addikoko

Din blogg är helt underbar - tyck inte det är konstigt att du har så många läsare!;) Jag hittade faktiskt hit när jag började blogga, för snart ett år sedan, via Matildas Läshörna. Din blogg var en av de första jag följde;)

Jag heter Aida, är 14 ½ och bor i underbaraste Göteborg:D

2011-01-07 @ 16:53:36
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jessica heter jag och är en tjej på 13 vintrar. Jag kommer inte riktigt ihåg hur jag hittade din blogg men jag har följt i kanske en månad. Gillar din blogg väldigt mycket!

2011-01-14 @ 16:46:26
URL: http://enlitenbloggombocker.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag heter Bella, är sexton år och bor i Österbotten, Finland. Jag tittar in ibland och läser ofta gamla inlägg som det här. Jag och min kompis startade nyligen en bokblogg och det var väl då, när jag började googla mer boktitlar, som jag hittade hit av misstag. Jag älskar att du har personliga bilder till dina recensioner. Du inspirerade vår bokblogg en hel del.

Kanske inte gott nytt år, men ha det bra! :D

2013-07-02 @ 14:07:59
URL: http://litenbokblogg.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0