Vampyrer, vampyrer och mer vampyrer

Även om jag inte är så inne i att läsa så mycket
vampyrböcker så kan jag inte hålla mig borta från dem.
Förutom det faktum att jag läst alla i Twilight-serien och älskat dem,
så läser jag ju också nu andra delen i serien House of Night.
Och snart kommer jag även börja på en ny vampyr-serie:

Idag när jag kollade posten så såg jag att mitt paket från Bokus hade
kommit! Det innehöll:


Från serien Vampire Diaries fick jag idag
del 1,The Awakening, och del 2 The struggle
i en och samma bok.
Följer serien på tv och den är bra och spännande
så nu blir det boken - upp till bevis.

Den hamnar i min växande att läsa-lista och kommer
(förhoppningsvis) läsas snart.

/Amelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0