Paperback

Jag är helt hopplös!

Så fort jag har extra pengar i plånboken måste jag självklart,
oavsett hur smart det är, göra av med det på böcker.

Dagens köp:


Hunted av P.C Cast & Kristin Cast
- Tempted av P.C Cast & Kristin Cast
- Burned av P.C Cast & Kristin Cast
- Hush, hush av Becca Fitzpatrick


Anledningen till att jag egentligen besökte bokhandeln denna soligt varma
dag var för att kolla efter Hush, hush. Men så såg jag att man fick köpa
fyra böcker, och få den billigaste på köpet. Jag kunde såklart inte hålla mig
utan plockade på mig.
Funderade först på att köpa Richelle Meads Vampire Academy men jag
känner inte för att börja på en ny serie, särskilt inte en om vampyrer, just
nu. Det räcker med House of night, och dessutom har jag en bok att läsa
i Vampire Diaries också.

Men nu har jag alltså fyra nya, dessutom engelska, böcker att läsa! Jag har
verkligen börjat gilla att läsa böcker i original. Just för att få läsa dem direkt
efter författarens egna ord, utryck och beskrivningar.


House of night böckerna vet jag är bra, utefter mina egna erfarenheter av
tidigare böcker. Men Hush, hush däremot, är en chansning. Handlingen och
framsidan (den är ju skitsnygg!) lockar väldigt och jag hoppas att boken är
så bra som den verkar.

Men nu ska jag läsa vidare i Svart ängel som jag precis börjat på. -

/Amelie



Kommentarer
Postat av: Frida

Efter du har läst Untamed (den du läser just nu) Så kommer du sluka de andra böckerna! :D Säg till när du har läst ut Hunted! :P sen när du har läst Tempted kan du lika gärna kolla på min recension av Burned :P Om du vill :P

2010-07-05 @ 21:45:09
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Frida

SVAR: tack! :D

2010-07-05 @ 21:45:21
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Nea

Känner igen problemet :S Fast när det gäller engelska böcker brukar jag smöra lite hos mina föräldrar om att "öka ordförrådet" så slipper jag betala själv :) Ett litet tips ;)

2010-07-06 @ 23:40:15
URL: http://boknea.blogg.se/
Postat av: Gudon

Känner igen mig i det där, händer mig jämnt :)

2010-07-07 @ 21:52:18
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0