Liten enkät

Senaste bokköp: Svart ängel av P.C Cast och Kristin Cast

Senaste bibblolånen: Väktarens lärling av Joseph Delaney, Annas dagbok av Börje Lindström och Det som kommer att ske av Kjetil Johnsen.

Senaste utlästa boken: Linnea, kom hem! av Anita Eklund Lykull

Favorittidning: FRIDA och KP.

Plats där jag helst läser: I solstolen under en värmande sol.

Så sorterar jag min bokhylla: Bokstavsordning.

En bok som jag minns att jag läste när jag var liten: Lill-Kitty: Fotboll och fula trick av Carolyn Keene. Den läste jag flera gånger.

Vilken bok i min bokhylla har jag ägt längst: Antagligen Sanning eller konsekvens av Annika Thor.

Vad ser jag mest fram emot att läsa i sommar: Svart ängel av P.C Cast & Kristin Cast och Skuggvarelser av Magnus Nordin

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh! Den här enkäten måste jag också fylla i ... :)

2010-06-29 @ 17:37:57
URL: http://malinthewriter.wordpress.com
Postat av: Addikoko

Ja, den här enkäten gillar jag! Missa inte min bokrecension i KP, förresten;) den borde vara med i nästa nummer.

2010-07-02 @ 15:13:25
URL: http://addikoko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0