Böcker i juni

Detta inlägg skulle egentligen ha publicerats igår, men då internet
krånglade kunde jag inte logga in på blogg.se.
Men nu funkar det så ni får det här;


      
Skuggvarelser                               Blodets röst
av Magnus Nordin
Utkommer idag 1/6



The short second life of Bree Tanner
(Bree Tanners andra liv)
av Stephenie Meyer
Utkommer 5/6



Svart ängel
av P.C Cast & Kristin Cast
Utkommer 21/6


Om ni vet andra bra böcker som utkommer i nu i juni, så
lämna gärna en kommentar! :)

Kommentarer
Postat av: nicole

Jag vet ingen bra bok som kommer ut nu i juni, men i september tror jag det var så kommer tredje delen av House Of Night ut, jag har läst första och andra och de är otroligt bra böcker! :)

2010-07-22 @ 23:34:15
URL: http://holmberggs.blogg.se/
Postat av: nicole

haha ojdå, jag tyckte jag kände igen framsidan på Svart Ängel, alltså det där med tatueringen och så ;) Det var den jag menade, men i pocket kommer den ut i september. Men kommer den ut i vanlig bok i juni? :)

2010-07-22 @ 23:36:28
URL: http://holmberggs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0