Spännande bok i höst

Vandrade förbi bokaffären idag också. Där plockade jag på mig ett gratis
smakprov av en bok som utkommer i höst.



Fallen ängel av Becca Fitzpatrick

Detta smakprov innehåller Prolog och kapitel 1 & 2.

Jag har läst smakprovet och jag måste säga att jag gillar den.
Historien verkar väldigt typisk men ändå unik i sitt sätt. Jag gillar
hur Patch är och hur historien börjar. Något att se fram emot i höst?

En svuren ed. En fallen ängel. Förbjuden kärlek.

Med sitt hånfulla leende och ögon som ser rakt igenom henne fångar
Patch omedelbart Noras uppmärksamhet. Om än mot hennes vilja och
absolut mot allt bättre vetande. Patch dyker upp överallt i Noras liv, och
verkar dessutom veta mer om henne än hennes närmaste vänner.
Nora måste välja; ge upp sitt motstånd och bli hans eller fly så långt
bort som det bara går. Men när sanningen om Patch börjar gå upp för
henne är det för sent att fly...


Låter det spännande? Håll då utkik den 1 augusti i år!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, den låter ju bra!

2010-06-05 @ 13:53:11
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Sara

Älskar den boken.

2010-06-11 @ 11:07:21
URL: http://underbartbokberoende.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0