Ändrade (bok)planer

Jag hade tänkt att, liksom med de tidigare böckerna
i serien, lyssna på den femte delen i Vargbröder.
Men nu, eftersom den är utlånad på biblioteket nu och
nästan hela månaden ut, så kommer jag att läsa den.

Det blir som en liten omläsning. Så jag klämmer in den
mellan Slumpens bok, som jag läser nu, och Övergivna
som jag hade tänkt läsa sen.
Anledningen till att jag läser och lyssnar om är att jag
vill på nytt påminnas om alla saker som kan ha avgörande
handling i sista boken.
Sista delen, Vargbröder - Vålnadernas berg, utkommer 18/3
och jag längtar jättemycket!
Ett smakprov finns att läsa på här, på bokus. Jag ska läsa det
efter mina läxor.

Ååh, jag fullkomligt drunknar i läxor nu och nästa vecka, därför blir
det väldigt lite läsande :/
 Men vecka 12 och 13 blir det vila från det då jag ska ut på prao.
 Och vecka 14 har jag påsklov. 3 veckor utan läxor, något man ser fram emot!

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Boktokig

Åh, jag vet hur det känns. Lycka till med läxorna! Och vad skönt för dig under Prao och påsklov! Då får du chans att läsa mer!

2010-03-09 @ 20:52:57
URL: http://boktokig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0