Dagen köp: Efterlängtade Vargbröder 6!

Idag efter dagens skolarbete skyndade jag
ner till centrum för att lägga vantarna på denna
efterlängtade bok!

Vargbröder - Vålnadernas berg av Michelle Paver

Äntligen är den här!

"Torak beger sig till Vålnadernas berg för att möta den
mäktigaste schamanen, hon som enligt tecknen kommer
att leda till Toraks död. Farorna verkar övermäktiga - hur
ska det gå för Torak, Renn och Ulv?
Sista boken i Vargbröder-serien är sanslöst spännande!"



Har också lånat två ljudböcker på biblioteket idag.
- Kung Caspian och skeppet i gryningen av C.S Lewis
- Det lysande ögat av Laura Trenter & Tony Maneiri

Vilken jag lyssnar på först återstår att se.
Men nu ska jag återvända till Vargbröder-boken som jag nyss
börjat på. Kan inte sluta läsa!

/Amelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0