Imorgon ska jag iväg!

...Till blåkulla!
Haha, nej inte riktigt, men imorgon ska jag iväg. Till fjällen, närmare
bestämt till Tänndalen. Där ska jag vara från imorgon, torsdag, och jag
kommer hem på annandagen, måndag kväll.
I fjällen kommer jag att åka skidor på dagarna, och så räknar jag med en
hel del avkoppling (i mitt fall i form av att läsa).
Böckerna jag tar med mig är:
- Övergivna av Michael Grant, som jag hoppas läsa ut under tiden där
- The awakening av L.J Smith, som jag börjar på efter ovanstående bok.

Det vore ju också praktiskt om jag kunde läsa under den sex timmar långa
bilresan, men eftersom jag har problem med åksjuka så går inte det. Istället
får jag lyssna ljudböcker, de som jag lånade på biblioteket för ett tag sedan.
Har kommit till CD 4/5 i Narnia-ljudboken, så räknar med att avsluta den på
vägen upp kanske?
Kommer troligen inte ha tillgång till någon dator så det blir nog inga inlägg här i bloggen
under tiden, tyvärr.
Men kanske ett sista imorgon vid ett-tiden, det kan man ju hoppas på iallafall.

Senare idag kommer en sammanfattning om månaden Mars. Håll utkik! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0