Sen födelsedagspresent

Idag fick jag av en kompis en sen födelsedagspresent:



Boken Häxan och lejonet av C.S Lewis. Boken är del två
i Narnia-serien. Men det är inte en bok som hamnar i min
att läsa hög. Har faktiskt redan läst den.
Faktum är att jag läst bok 1-4 i serien. De är helt okej, men
jag tror att jag skulle ha gillat dem mer om jag läst dem då
jag var yngre.
Men det är iallafall ett tillskott i bokhyllan, och vem vet - någon
gång då jag känner för det och har tid över kanske jag plockar
fram den ;)

Vad tycker ni om Narnia-böckerna?

Kommentarer
Postat av: Y

Jag älskar Narnia, men jag har dock inte läst dem. Jag brukar lyssna på dem på ljudbok, det är jättekönt för de är ju ganska korta så man hinner lyssna på dem utan att tröttna eller glömma bort att lyssna!

2010-03-09 @ 21:24:55
URL: http://yannaa.blogg.se/
Postat av: Snöfrid

Jag sträckläste hela serien när jag var yngre och älskade den. Grät hysteriskt någon gång oxå vill jag minnas...

Har tänkt läsa om den, men det har inte blivit av ännu. Lite rädd för att jag inte ska tycka lika mycket om den.

2010-03-10 @ 15:56:19
URL: http://fantasy03.blogg.se/
Postat av: Elin

Narnia är min stora barndomskärlek! Efter Harry Potter förstås.

Jag tror att narnia framför allt går hem hos barn men även hos äldre om man är öppen för dem. Själv läste mina föräldrar Narnia serien när jag var ca 4 och då älskade jag den. Sedan tror jag att de dåliga filmerna som har gjorts av 2:an och 4:an har gett folk fel bild av böckerna. Vilket är hemskt synd

2010-03-11 @ 14:47:07
URL: http://www.tonarsboken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0