Sista dagen att vara med i tävlingen!

Idag är alltså sista dagen att vara med i tävlingen om
ett begangnat ex av J.K Rowlings Harry Potter och Dödsrelikerna.
Synd att bara två anmält sig hittills. Harry Potter är så bra! Men flera
har den säkert redan. Och dessutom vill nog vissa köpa nytt.
Imorgon lottas vinnaren ut och avslöjas i ett inlägg på eftermiddagen.
Klicka här för att komma till tävlingen!

I övrigt så är jag nästan klar med Slumpens bok men jag kommer
inte hinna läsa mycket den här veckan.
Men efter Slumpens bok ska jag läsa Vargbröder - Vålnadernas berg
som jag kommer köpa på torsdag då den kommer ut. Den är reserverad
sen ett tag tillbaka ;)

Men ikväll ska jag plugga, har massor att göra! Får se om jag hinner läsa
någonting ikväll. Tveksamt...

/Amelie


Kommentarer
Postat av: Boktokig

Har redan boken tyvärr... så är inte med och tävlar. Men kul att du har en tävling!

2010-03-16 @ 21:44:27
URL: http://boktokig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0