Tävling om Bjärbos bok!

Jag är med i en tävling om Lisa Bjärbos Det är så logiskt alla fattar utom du
hos Barnboksprat.


Johan och Ester har varit bästa kompisar sedan de
satt bredvid varandra i sandlådan. Nu är de 16 år
och sitter bredvid varandra i Katedralskolan i Växjö.
Det är bara en sak som Johan inte har talat om för
Ester - han har varit kär i henne de senaste fyra åren,
och tycker inte att det här med bästa kompisar räcker
längre. Han vill ha mer.

Verkar vara en bra ungdomsbok, tycker jag! Självklart
är jag med och tävlar ;)


Ni som läst denna bok, vad tycker ni om den?

Kommentarer
Postat av: Addikoko

Jag har hört en del bra om boken:) jag är självklart också med och tävlar!

2010-05-11 @ 14:54:38
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: Frida

SV: Tack så mycket! Jag älskar dina kommentarer för du är typ den enda som läser min blogg, typ. Så din åsikt är sin vikt i guld för mig :P

Hur mår du då? ;)

2010-05-12 @ 21:50:16
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0