Boklån och snökaos

Idag föll snön igen, men den här gången var det inte lite.
Det började i förmiddags och det snöar fortfarande. Efter skolan var det
massor med snö och bussarna var försenade på köpet också. Så jag stod där
och frös till is om fötterna (för smarta jag hade mina vanliga, halvtrasiga tygskor)
i en timma innan bussen kom. Mysigt.
Egentligen gillar jag snö, men inte när man har fel skor och det blåser mycket. Nä,
då stannar jag helst innomhus.

Sen kan jag meddela att jag lånat en bok också, mest ett impulslån.

När jag såg att den fanns inne så passade jag på, en mysig bok att läsa i höstmörkret.
Eller vänta, det borde kanske kallas vintermörker nu?

Som vanligt är eran åsikt om denna bok alltid välkomna :)

Kommentarer
Postat av: Addikoko

Det var snö i Götet också:D Sorgfjäril är ganska så bra:)

2010-11-09 @ 19:49:09
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: Photos and Books by Frida

SVAR: Tack! <3

2010-11-11 @ 07:38:14
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0