Utläst.. igen


Kan inte låta bli att känna mig ledsen över att det nu inte finns fler Harry Potter
böcker att plöja igenom. Nu när jag precis läst klart den sista boken känner jag
som vanligt ett tomrum inom mig, samtidigt som ett leende syns på mina läppar.
Jag kan inte låta bli att förvånas över att jag tycker att Harry Potter och Dödsrelikerna
är lika bra varje gång. Även när man läst samma 783 sidor hela fyra gånger!

Men jag gör såhär: det blir ingen recension på boken. Den har jag, om jag inte minns
fel, redan recenserat här för länge sedan och jag tror att ni klarar er utan den.
Istället kommer, troligen på lördag, en recension av filmen! Håll utkik efter den!

Nu ska jag lägga mig ner i sängen och tänka på boken, så som jag alltid gör. Jag kommer
nog inte somna än på ett tag.
Och imorgon ska jag gå och se filmen, det kommer att bli great!


/Amelie

P.S Nytt besöksrekord här på bloggen idag! :)

Kommentarer
Postat av: Adelina

ja tt det blir ett timrum när man har läst ut alla böckerna om Harry Potter

2010-11-18 @ 23:22:50
URL: http://addsbokblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0