Veckans citat: Ord



" 'Fan jag menade ju inget! Fattar du väl.' Såna ord strödde han ut framför mej.
Men jag vägrade att gå på dem, jag såg de vassa taggarna, ville inte trampa där."

- Den gröna cirkeln av Stefan Casta

Jag vet inte riktigt varför jag gillar just det där. Det är väldigt speciellt, det
här citatet. Hur författaren skrivit just detta. Det är lite fyndigt, tycker jag.

Vad säger ni?



Förresten, så var det några som undrade angående mitt förra inlägg vilken
linje det var jag vill gå. Jag kan svara till alla här att den jag vill gå är:
Samhällsprogrammet, Inriktning Medier, information och kommunikation.
Media tycker jag låter intressant, och väljer man denna finns där bland annat
journalistik! Något jag verkligen vill läsa, eftersom det är en typ av skrivande :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0