Sammanfattning: September

Antal lästa böcker: 3
Antal lyssnade ljudböcker: 0
Genomsnittligt betyg på läsningen: 4,3


Månadens bok:

Darlah - 172 timmar på månen av Johan Harstad.
Otroligt spännande, riktigt bra och också läskigt om tre ungdomar
som erbjuds en resa till månen av NASA. Men väl på
månen blir de lockbete till något väldigt farligt som varit
gömt där...

Mitt betyg: Stark 4/5

Nu är det ju så att denna bok inte var den som fick högst betyg denna
månad, utan det var ju Hunger (5/5 p) Men jag tycker ändå att Darlah borde få
denna omnämning eftersom att den var så oförutsägbar och det var den
första bok som verkligen skrämt upp mig! Och jag blir inte lätt skrämd av
böcker... Den kommer att lämna ett starkt avtryck och jag tycker att den borde
läsas av många!


Övriga böcker i september: The tales of Beedle the Bard, Hunger


Så var också september över. Tiden går allt bra fort va?

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Sofie

Svar: Om du inte läst någon av Johanna Thydells böcker har du definitivt tra riktigt bra böcker framför dig, grattis! Hoppas att du ska gilla dem! "I taket lyser stjärnorna" har dessutom blivit film, men läs boken först, är mitt tips.

Trevlig helg!

2010-10-02 @ 16:03:03
URL: http://filo-sofie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0