Tillbaka


I söndags kväll kom jag hem från min klassresa, och jag kan
säga att jag har haft jättekul! Det är så kul när man får lära känna
sina klasskompisar på ett annat sätt och ha kul med dem. Hade gärna
stannat kvar på Vässarö några dagar till.

Som ni kanske förstår så läste jag inte ett dugg under helgen. Och nu
när jag är hemma känner jag att lässuget har avtagit ganska rejält.
Och det är ganska otroligt eftersom boken jag läser just nu är just
Hunger av Michael Grant! Missförstå mig inte nu, boken är bra, jag
har nog bara kommit in i någon svacka kanske.

Men ikväll ska jag på Release-festen för Cornelia Funkes nya bok
Reckless. Den annordnas av Palatset och boken släpps samtidigt i
hela världen.
Jag kommer att berätta mer om festen och boken ikväll eller imorgon,
beroende på vad jag hinner och orkar när jag kommit hem.

Hoppas att ni har det bra!
/Amelie

Kommentarer
Postat av: Addikoko

Hunger! Moahahaha...jag vet vad som händer:3

2010-09-15 @ 18:35:17
URL: http://addikoko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0