Snart ska jag läsa


Memento mori - minns att du skall dö av Sanna Juhlin

Den här kom på posten igår. Det är Sanna Juhlin som frågat om jag kunde tänka mig att recensera
hennes bok.
Det här är egentligen inte alls en Amelie-bok, så jag vet inte alls vad jag förväntar mig. Men jag kände
för att testa något nytt. Kanske gillar man det inte, men då har man ju iallafall testat. Men kanske gillar
man det, och då är det en positiv och överraskande upplevelse.

Jag är iallafall väldigt nyfiken på boken och jag ska läsa den ganska snart, efter Cirkeln, som jag börjat
med nyligen. Har läst ca 70 sidor och gillar den starkt redan! Men efter den blir det alltså upp till bevis:
kommer Amelie gilla denna bok, som utanför hennes bekvämlighetszon?
Om bokens handling kan ni läsa här.

Någon där ute som har läst den här boken?

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin bokblogg du har :)

2011-04-22 @ 22:36:29
URL: http://chaylah.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag fick den av Sanna för några veckor sedan, och boken är utanför min bekvämlighetszon också, vilket jag står fast vid. Men med tanke på att jag pluggade till ett psykologiprov samtidigt som jag läste denna var det ganska intressant, för provet handlade om samma sak som boken, ungefär ;)

Glad påsk!

2011-04-23 @ 11:44:33
URL: http://filo-sofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0