The Hunger Games Teaser Trailer!



Första smygtitten på filmatiseringen av Hungerspelen visades i natt svensk tid på VMA i form av en kort Teaser Trailer! För bättre videokvalité bl a, gå in och kolla på MTV's hemsida.

Nu är jag superdupertaggad på att få se filmen! Hur ska man kunna vänta till mars?!
Men jaja, under tiden får vi väl vänta på den riktiga trailern och hålla ut så gott det går.

Nu ska jag börja packa grejer för skolan. Börjar 12.45 idag. Låter säkert supermysigt enligt er, men jag skulle gärna byta denna sovmorgon mot att inte sluta 15.45. Men jaja, ska väl inte klaga. Nu hade jag ju tid att se denna trailer och även blogga :)

Hur taggade är ni på filmen? :D


Juste, glöm inte att följa The Hunger Games Movie samt Hunger Games Sverige på facebook för info och uppdateringar! :)

Kommentarer
Postat av: we (bookfrenzy)

ÄLSKAR TEASER TRAILERN!!! KAN INTE 23 MARS KOMMA SNAAAART!!!?? :P

2011-08-29 @ 16:30:08
URL: http://bookfrenzy.blogg.se/
Postat av: Julia

Nja, jag själv som inte läst böckerna än blir inte så himla taggad. Verkar tråkigt .. Såg en film på 6an som hette typ ... nånting och det var exakt samma sak! Dom var på en ö och skulle döda varandra och en skulle överleva. Den var bra, men det känns lite konstigt att hungerspelen är samma sak ...

2011-08-29 @ 17:30:15
URL: http://juliaogne.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag är så taggad att jag inte vet vad jag ska ta mig till! :D Kan inte 23e mars bara komma NU!?

2011-08-29 @ 18:29:24
URL: http://bookrelated.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0