Första reafynden

Idag var jag och hämtade ut mina två böcker jag lade undan på smygstarten i
tisdags (läs mer om det här).
Det var ganska mycket folk som trängdes inne i lokalen de har speciellt för bokrean
nu dessa dagar, men något jag lade märke till var att jag var den enda under 20 i
butiken. Det var bara vuxna som kikade på högarna med böcker. Var är alla ungdomar?
tänkte jag.

Mina första reafynd:

- En konungs ögon av Catherine Banner
- Ful av Scott Westerfeld

Jag lovar att ingen missade att det var bokrea när jag gick runt med den där påsen...
Jag ser massor fram emot att få läsa de här böckerna, speciellt En konungs ögon som
verkar riktigt bra! Ful har jag inte skyhöga förväntningar på, men har hört mycket bra
kritik.

Så nu har man värmt upp inför bokträffen imorgon med två böcker. Förhoppningsvis blir
det fler imorgon! :)
Jag älskar känslan av att köpa böcker, man känner sig så stolt och glad på något sätt.

Har ni köpt något spännande hittills?

Kommentarer
Postat av: Julia

jag brukar inte köpa så mycket böcker, lånar hellre på biblan ^^ Fast jag köpte vampire diaries senast, de va i typ oktober.

2011-02-24 @ 19:22:43
URL: http://juliaogne.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag såg inte heller till så många ungdomar igår när jag kollade in rean, och det beror kanske på att det nästan inte fanns några ungdomsböcker på rean, dåligt, tycker jag!



Och nej, jag har inte hittat en enda bok jag vill köpa...

2011-02-24 @ 20:21:02
URL: http://filo-sofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0